به اردبیل سفر نکنید / خطر در کمین اردبیلی ها

به گزارش رکنا، فرهاد عبدالعلیپور دوم شهریور در جلسه مشترک با هواشناسی استان در مدیریت بحران جوی در اردبیل اظهار کرد: ساکنان مناطق روستایی و عشایری باید از استقرار در بستر و حریم رودخانه جدا خودداری کنند چرا که سیلاب با تشدید بارندگی‌ها این مناطق را تهدید می‌کند.

وی به وقوع صاعقه در مناطق مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز بهتر است هموطنان از حضور در فضاهای باز خودداری کرده و به نوعی جانب احتیاط را در ترددهای خود مدنظر داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل تداوم بارندگی‌ها در روزهای آینده را یادآور شد و بیان کرد: با حاکم شدن هوای سرد امیدواریم تنظیم دما در فضاهای حساس به درستی انجام شده و از وارد آمدن خسارت به بخش‌های تولیدی جلوگیری شود.

اما با حاکم شدن هوای سرد و پائیزی در اردبیل و کاهش دما تا 15 درجه اردبیلی‌ها سرمای زودرس پائیزی را تجربه کردند.

آخرین ماه فصل تابستان که در اغلب مناطق همراه با گرمای هواست در اردبیل با کاهش دمای هوا و حاکم شدن هوای سرد و بارشی چهره زمستانی به خود گرفت تا برخی از شهروندان مجبور به پوشیدن لباس‌های گرم و استفاده از بخاری باشند.

در شهرهای مرکزی و شمالی استان اردبیل با حاکم شدن هوای سرد و بارشی بین 15 تا 25 میلیمتر بارش اتفاق افتاد و در برخی از شهرهای استان بارش شدید باران به آبگرفتگی معابر منجر شد.

در شهر جعفرآباد آبگرفتگی معابر رفت و آمد روزانه مردم را با اختلال روبرو کرد و در برخی از شهرهای دیگر نیز در کنار بارش باران همچنان هوای سرد در روزهای آینده حکمفرما خواهد بود به طوری که این روند کاهش دما تا جمعه در شهرهای مختلف استان اردبیل ادامه خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟