تیرباران جوان آبادانی از سوی نقابدار خونسرد / آنها با پراید شیشه دودی فرار کردند

به گزارش رکنا، درپی وقوع تیراندازی هولناکی روبروی پاساژ نفت شهرستان ماهشهر در تاریخ6اسفند ماه سال گذشته خانواده مقتول ضمن تماس باخبرنگار رکنا میگویند هنوز عاملین این قتل وحشتناک شناسایی ودستگیر نشده اند.

در این تیراندازی مرگبار که در روز روشن در یکی از خیابانهای های شلوغ ماهشهر رخ داده بود پسر جوانی به نام رضا هدف گلوله های مرگبار قرار گرفت.

خواهر رضا در خصوص این تیراندازی مرگبار به خبرنگار رکنا گفت: ساعت 12 ظهر بود که رضا 34 ساله در منطقه ناحیه ماهشهر بود که یک خودروی پراید با پلاک های سرقتی و شیشه های دودی به رضا نزدیک می شود.

وی افزود: 3 مرد داخل خودرو بودند و در ابتدا یکی از سرنشنیان خودرو یک گلوله به کمر رضا شلیک می کند و سپس پسر جوانی که صورتش را پوشانده بوده در کمال آرامش از خودرویش پیاده شده و با در دست داشتن اسلحه و در برابر دیدگان مردم رضا را به رگبار می بندد که در این صحنه یکی از مغازه داران برای دخالت به سمت مرد مسلح می رود که جوان نقابدار یک گلوله به پای این مرد شلیک می کند او او را نیز زمینگیر می کند.

عاملین قتل جوان ماهشهری هنوز فراری هستند

مرد مسلح بعد از قتل رضا و زخمی کردن مرد جوان به آرامی سوار بر خودروی پراید شده و با سرعت از محل فرار می کنند خواهر رضا گفت : پس از گذشت تقریبا6ماه هنوز هیچ سرنخی از عاملان جنایت به دست نیامده است وی گفت تاکنون چندین مظنون در این قضیه دستگیر شده اند حتی دوستان و اقوام مقتول اما نتیجه ای از افراد دستگیر شده حاصل نگردید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 597894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟