دستگیری 3 سارق با 20 پرونده سرقت در لاهیجان

به گزارش رکنا ، سرهنگ قاسم جانعلی‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو با شیوه و شگرد مشترک در شهرستان لاهیجان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های وقوع سرقت و تعقیب سرنخ‌ها دریافتند این سرقت‌ها به صورت باندی صورت گرفته است، افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی باند 3 نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی شد.

وی با اعلام اینکه در ادامه تحقیقات معلوم شد سارقان به استان البرز متواری شده‌اند، بیان داشت: ماموران آگاهی با هماهنگی قضایی به این استان اعزام و سارقان 31،24 و 38 ساله را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس علاوه بر 13 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو به 5 فقره سرقت منزل و 2 فقره سرقت خودور اعتراف کردند.

این مقام انتظامی از کشف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی از سارقان خبر داد و بیان داشت: تلاش برای دستگیری مالخران این پرونده‌ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه سارقان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند از شهروندان خواست با رعایت هشدار‌های پلیس در زمینه پسشگیری از سرقت، سارقان را در رسیدن به اهداف خود ناکام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟