دستگیری عاملان سرقت‌های مسلحانه در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا، سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های به عنف و مسلحانه، طی یک هفته گذشته ۶ نفر از عاملان این سرقت‌ ها را شناسایی کردند.

او افزود: در این راستا مأموران انتظامی در شهرستان‌های "زاهدان"، "چابهار"، "خاش" و "ایرانشهر" با هماهنگی قضائی در عملیات‌های مقتدرانه این افراد سابقه دار را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان داشت: در این رابطه علاوه برکشف ۲ دستگاه خودرو‌ی مسروقه، در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۱۳ دستگاه تلفن همراه مسروقه و مقادیری وجه نقد به همراه تعدادی چاقو و قمه کشف شد.

عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده تا کنون به ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو، ۴ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، ۳ فقره سرقت به عنف منزل، ۴ فقره سرقت به عنف خودرو، ۴ فقره سرقت به عنف مغازه، یک فقره سرقت به عنف احشام و ۸ فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

او با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان را با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟