هلاکت شرور معروف و مسلح شرق کشور / در کرمان رخ داد

به گزارش رکنا، علی سخنگو در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: متهم (ح.شهبخش) یکی از اشرار معروف منطقه شرق کشور بود که به صورت مسلحانه اقدام به ترانزیت محموله‌های قاچاق مواد مخدر از مرزهای شرقی به استان‌های عمقی کشور می‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان بیان کرد: از اقداماتی که این شرور مسلح انجام داده است، می‌توان به درگیری مسلحانه متهم در خردادماه 99 و همچنین تیرماه 98 با پلیس که منجر به مجروح شدن تعدادی از ماموران انتظامی در شهرستان‌های ریگان، بم و دلگان شده بود، اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این باند همچنین سابقه تیراندازی و مجروح کردن دو نفر از شهروندان ریگانی (یک پدر و پسر 7ساله) را نیز در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده‌اند.

دادستان ریگان گفت: شامگاه گذشته و پس از چندین ماه کار منسجم اطلاعاتی اعضای این باند شرارت در تور سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره اطلاعات شهرستان بم گرفتار و باند مذکور مورد ضربه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این عملیات دو نفر از اشرار مسلح به هلاکت رسیدند و بالغ بر 450 کیلوگرم انواع مخدر از قبیل شیشه، مرفین و تریاک به همراه دو دستگاه خودرو و مقادیری سلاح و مهمات جنگی از متهمان کشف و ضبط شد.

2 شرور مسلح در رودبار جنوب بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری دو نفر از اشرار مسلح که به سمت خودروی پلیس تیراندازی کرده بودند خبر داد و گفت: از متهمان یک قبضه سلاح جنگی و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

حامد عمرانی اظهار داشت: شامگاه گذشته پس از کسب گزارشی مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان را دارند، دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری اعضای این باند صادر شد.

وی گفت: بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به برپایی ایست و بازرسی در یکی از محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان به جنوب کرمان (منطقه جازموریان) کردند که به محض ورود خودروی اشرار مسلح به ایست و بازرسی اقدام به تیراندازی به سمت خودروی پلیس می‌کنند و از محل متواری می‌شوند.

این مقام قضایی گفت: در ادامه ماموران انتظامی رودبار جنوب طی یک سری اقدامات پلیسی محل اختفای خودروی اشرار مسلح را در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و با حفظ رعایت مسائل امنیتی دو نفر از اشرار مسلح را که در یک خانه مسکونی مخفی شده بودند را بازداشت می‌کنند.

دادستان رودبار جنوب گفت:در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ و 137 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از متهمان کشف و ضبط شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟