انهدام باند مخدر گل در ملایر

 فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن باند سه نفره تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۴۵۰ گرم ماده مخدر «گل» در ملایر خبر داد و گفت: در راستای اخبار و گزارشات دریافتی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع موادمخدر با انجام کار اطلاعاتی دقیق و تلاش شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر مخفیگاه این باند را شناسایی کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: طی هماهنگی با دستگاه قضایی، تعداد سه نفر از اعضای این باند شناسایی و در یک عملیات ضربتی توسط مأمورین پلیس مبارزه با موادمخدر دستگیر شدند و با بازرسی به عمل آمده از این مکان مقدار ۴۵۰ گرم موادمخدر گل کشف شد.

وی با بیان اینکه با تشکیل پرونده هر سه متهم تحویل مراجع قضایی شدند، اظهار کرد: سرعت بخشی به مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر از اولویت های پلیس ملایر بوده و این روند با جدیت ادامه دارد.

سلگی به شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای مغازه و کشف ۲۱۰ کلید، ۱۸ قفل و کشف پنج فقره سرقت از وی توسط مأموران کلانتری ۱۱ در ملایر اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح پاکسازی توسط مأموران کلانتری ۱۱ و انجام کار اطلاعاتی دقیق، مأموران این یگان از مخفیگاه یک سارق حرفه ای مغازه مطلع شدند و بلافاصله طی هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضایی و بازرسی ضربتی و غافلگیرانه از این مکان دستگیر شد.

این مقام مسئول افزود: در بازرسی به عمل آمده از این متهم، تعداد ۱۸ عدد قفل و تعداد ۲۱۰ عدد کلید مختلف به همراه یک گرم و ۷۰ سانت هروئین و ۱۰ سانت شیشه و دو عدد پایپ کشف شد.

سلگی خاطرنشان کرد: با بازجویی تخصصی از نامبرده نیز تعداد پنج فقره سرقت مغازه کشف شد و در ادامه مأموریت، دو نفر مال خر محصولات باغی هم شناسایی و دستگیر شده و با تشکیل پرونده هر سه نفر متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با تأکید بر اینکه پلیس با هوشمندی و گستردن چتر اطلاعاتی، قاطعانه با مجرمان برخورد می کند، ادامه داد: طی یک عملیات دیگر ۲۸ رأس گوساله قاچاق و فاقد مجوز توسط مأموران پلیس آگاهی کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی در ایست و بازرسی حرم آباد به یک دستگاه کامیون به رانندگی یک نفر مشکوک شدند و ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی این خودرو را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.

سلگی با اشاره به اینکه در بازرسی از این کامیون، ۲۸ رأس گوساله قاچاق و فاقد مجوز کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قانونی شد، گفت: ارزش تقریبی احشام کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۱۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟