آگهی‌های فروش واکسن کرونا کلاهبرداری است

به گزارش رکنا،  سرهنگ "داوود معظمی گودرزی" با اشاره به اینکه خرید و فروش دارو در فضای مجازی ممنوع است، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تعدادی افراد سودجو با انتشار آگهی در فضای مجازی مدعی " فروش واکسن کرونا" شده‌اند که پلیس با عاملان انتشار این اخبار برخورد کرده است.

وی افزود: پس از پیگیری پلیس فتای تهران بزرگ طی روزهای اخیر، عاملان انتشار آگهی‌ فروش واکسن کرونا، آگهی فروش را حذف کرده اند اما پلیس در حال تعقیب افرادی است که این خبر کذب را منتشر کرده اند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه اصلا دارویی در کار نیست، بیان کرد: این افراد صرفا به قصد سودجویی و کلاهبرداری دست به چنین اقدامی می‌زنند.

سرهنگ گودرزی اضافه کرد: با توجه به حساسیت افکار عمومی نسبت به واکسن کرونا و خبرهایی که در این مورد منتشر می‌شود، این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده نیز افراد سودجو با پیش‌فروش واکسن یا فروش آن قصد کلاهبرداری از مردم را داشته باشند که لازم است شهروندان هوشیار باشند و البته پلیس نیز با چنین مواردی برخورد خواهد کرد.

سرهنگ گودرزی در پایان از شهروندان درخواست کرد: چنانچه موارد مشکوکی را در فضای مجازی مشاهده کردند حتما از طریق مرکز فوریت های سایبری به نشانی www.cyberpolice.ir همکاران بنده را مطلع نموده تا برخورد لازم صورت پذیرد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟