مرگ فجیع یک زن و بچه 2 ساله در پژوی مچاله شده + 3 عکس تکاندهنده / زاهدان

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: برخورد سواری پژو ۴۰۵ با پراید در محور زاهدان به نهبندان استان سیستان و بلوچستان، ۳ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش رکنا، سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ساعت ۴ بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۳۰ محور زاهدان به نهبندان، بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین با یک دستگاه پراید با ۴ سرنشین به شدت برخورد کرد.

3 کشته و 3 زخمی بر اثر تصادف پراید با پژو

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: متأسفانه در این حادثه یک سرنشین خودرو پراید (یک خانم) به همراه دو تن از سرنشینان پژو (یک خانم و یک کودک حدوداً دو ساله بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته و راننده پژو و راننده پراید و سرنشین پژو (کودک حدوداً دو ساله) نیز به شدت مجروح شده که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

کارشناس تصادفات پلیس راه علت نهایی این حادثه را انحراف به چپ خودرو پژو اعلام کرد.

متأسفانه علیرغم تأکیدات مکرر مبنی بر توجه به محدودیت و ممنوعیت‌های سبقت باز هم شاهد انجام این تخلف مرگبار از سوی رانندگان هستیم. بارها در خصوص شدت این قبیل برخوردها و اعمال دو نیروی مخالف و در نهایت آسیب پذیری راننده و سرنشینان تذکر داده شده و مجدداً به کلیه رانندگان در خصوص رعایت قوانین سبقت و ممنوعیت‌های آن اشاره می‌کنیم.

در تصادفات ناشی از تجاوز به جیب با عنایت به اعمال دو نیرو در دو جهت مخالف با سرعت‌های بالا، حداکثر صدمه به استفاده کنندگان از وسایل نقلیه وارد می‌گردد، از همین رو به کلیه رانندگان توصیه می‌گردد از عجله و شتاب بی مورد و سبقت‌های غیرمجاز حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند.

از سوی دیگر استفاده از صندلی کودک که همیشه مورد توصیه پلیس راهور بوده برای کودکان کمتر از دو سال الزامی است و بنا بر تحقیقات صورت گرفته تا ۷۰ درصد می‌تواند از صدمات وارده به آنها جلوگیری کند، همچنین سوار نمودن کودکان در صندلی ردیف جلو نیز ممنوع است چرا که با توجه به قد و وزن آنها استفاده از کمربند ایمنی برای آنها ممکن نیست و این موضوع منجر به حوادث شدید ترافیکی برای آنها می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟