زن جوان با قاتل خاله اش قرار عاشقانه گذاشت ! + عکس

به گزارش رکنا، یک زن بریتانیایی موفق شد از طریق فیس‌بوک، در تشخیص محل اختفای قاتل خاله‌اش که ۶ سال پیش در آفریقای جنوبی به قتل رسیده بود، به پلیس کمک کند.
این زن ۴۹ساله در تحقیقات خود به باغبان خاله‌اش که یک روز بعد از وقوع جنایت تعرض و سپس قتل او ناپدید شده بود مشکوک شد.
او بعد از تحقیقات خود دریافت که این فرد به زیمبابوه گریخته و توانست بعد از آن هویت جدید او را در فیس‌بوک به نام آندرو پیدا کند و با فالو کردنش به او نزدیک شود.
به گفته این زن، بعد از مدتی دوستی و ارسال پیام‌های متقابل ناگهان مرد ارتباطش را با او قطع و صفحه‌اش را هم تعطیل کرد تا اینکه بعد از مدتی با نام مستعار دیگری وارد فضای مجازی شد.
اینجا بود که زن توانست تحت نام مستعار فالکو که یک مهماندار ۲۸ساله هواپیماست دوباره با این مرد طرح دوستی بریزد.
زن به این روزنامه انگلیسی گفت: بعد از مدتی از من خواست برای دیدنش به ژوهانسبورگ بروم. اینجا بود که متوجه شدم به آفریقای جنوبی بازگشته و این اطلاعات را در اختیار پلیس آفریقای جنوبی قرار دادم، اما در زمان مقرر در محل حاضر نشد.
او ادامه داد: اینجا بود که تصویر این فرد را در صفحه فیس‌بوکم به اشتراک گذاشتم و اعلام کردم این مرد به خاله‌ام کریستین رابینسون تجاوز کرده و سپس او را به قتل رسانده و امروز آزادانه در خیابان‌های ژوهانسبورگ جولان می‌دهد.
این زن در پایان بازگو کرد: این پستِ مرا ۷۰ هزار نفر در فضای مجازی به اشتراک گذشتند و طی چند ساعت محل اختفای او به اطلاع پلیس رسید. ماموران پلیس می‌گویند وقتی تصویر مزبور را در صفحه فیس‌بوک من به قاتل نشان دادند شروع به گریه کرد.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟