درگیری مسلحانه در داخل اتوبوس پر از مسافر! + فیلم
حجم ویدیو: 8.42M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظات دلهره آور درگیری مسلحانه یک مامور پلیس با سارقان مسلح را در یکی از مناطق مکزیک به تصویر می‌کشد. در حالی که سارقان مسلح به خیال سرقتی آسان وارد یک اتوبوس پر از مسافر شده بودند با این مامور پلیس درگیر شدند. در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته داخل اتوبوس تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد.

درگیری مسلحانه سارقان با مامورپلیس

در ابتدای این ویدئو در حالی که سارقان مسلح در راهروی اتوبوس حرکت کرده و مسافران را با تهدید مجبور به تحویل پول و وسایل باارزششان می‌کنند دیده می‌شوند. در این ویدئو یکی از سارقان با شلیک یک گلوله از مسافران می‌خواهد تا پول‌های خود را سریعا تحویل دهند. این در حالی است که همدست او که مسلح است در انتهای اتوبوس ایستاده است. در حالی که مسافران وحشت زده بلافاصله پول‌های خود را آماده تحویل می‌کنند مامور پلیسی که در میان مسافران و در سمت چپ یکی ار صندلی‌های اتوبوس نشسته به سارقی که در کنار راننده حضور دارد شلیک می‌کند.

شلیک گلوله مامورپلیس به سارق مسلح در اتوبوس

این مامور که پس از پایان شیفت کاری خود عازم منزل بود با دیدن این صحنه در داخل اتوبوس تصمیم به مداخله گرفت، اما متاسفانه با وجود کشتن و زخمی کردن هر دو سارق مسلح خود او نیز جانش را از دست داد. سارق دوم که در حال فرار از اتوبوس بود توسط مسافران کشته شد. در این ویدئو او با شلیک چند گلوله سارق اول را از پای درآورده و سپس سریعا به عقب برگشته و چند گلوله نیز به سارق دوم که در انتهای اتوبوس حضور داشت شلیک می‌کند. متاسفانه در حین درگیری خود او نیز مورد اصابت گلوله سارقان قرار گرفته و جانش را از دست می‌دهد.

گفتنی است؛ این اتفاق در تاریخ ۲۴ ژوئن و در ایالت «وال دِ چالکو سولیداریداد» رخ داد، اما ویدئوی آن به تازگی و در روز جمعه منتشر شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 594203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟