تصادف کامیون و تریلی در میامی

به گزارش رکنا ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تصادف کامیون با تریلی در محدوده میاندشت محور میامی - سبزوار به جان باختن یک نفر منجر شد همچنین تنها مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شد.

ساعت 6:30 امروز تصادف مرگبار درمیامی رخ داد

مظفر محمدخانی ضمن اشاره به وقوع یک فقره تصادف شدید در شهرستان میامی همزمان با صبح امروز، پنج شنبه، توضیح داد: این حادثه ساعت شش و نیم صبح در کیلومتر ۸۶ جاده میامی- سبزوار رخ داد که در آن یک دستگاه تریلی و یک دستگاه کامیون بنز با هم تصادف کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران پایگاه میاندشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: افراد حادثه دیده در این تصادف شدید چهار نفر بودند که یک نفر از آن‌ها جان خود را از دست داد و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.

فرد کشته شده در تصادف میامی رهاسازی شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شدت حادثه به گونه‌ای بود که مأموران هلال احمر مجبور به رهاسازی فرد فوتی شدند، تاکید کرد: پلیس بر روی علت حادثه تحقیق و نتیجه نهایی را اعلام می‌کند.

محور میامی- سبزوار از دیرباز شاهد بروز تصادفات شدید بود که این محور با دو طرفه شدن و عملیات راهسازی تا حد زیادی ایمن شد اما همچنان قربانی می‌گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟