عملیات گسترده برای نجات زن سالخورده سقوط کرده از ارتفاع! +عکس

به گزارش رکنا،یک زن ۶۹ ساله انگلیسی که در یکی از سواحل این کشور دچار حادثه شده بود به طرزی معجزه آسا از مرگ گریخت. این زن که از صخره‌ای حدود ۱۸ متری در سواحل «سوانج» به پایین پرت شده بود از این حادثه جان سالم به در برد. او در حال تفریح روی صخره‌ای در «اولد هَری راکس» بود که بر اثر لغزش به پایین سقوط کرد.

سقوط زن از صخره 18 متری

شاهدان عینی بلافاصله با اورژانس ۹۹۹ تماس گرفتند و برای نجات این زن درخواست کمک کردند. بلافاصله قایق نجات، گارد ساحلی، ماموران آتش نشانی و اورژانس پزشکی به همراه دو فروند هلی کوپتر نجات به محل حادثه اعزام شدند. در یکی از تصاویری که منتشر شده نیز چندین خودرو به همراه دو فروند هلی کوپتر در محل وقوع حادثه نشان داده می‌شود. همچنین یکی از تصاویر منتشر شده این زن را در حال انتقال با هلی کوپتر نشان می‌دهد.

انتقال زن 69 ساله با هلی کوپتر پس از سقوط از صخره

پس از انتقال این زن که هویتش اعلام نشده به نقطه‌ای امن، مداوای اولیه روی وی انجام شد و او سپس با آمبولانس هوایی به بیمارستان منتقل شد. این زن پس از سقوط به پایین صخره دچار جراحت شدید شده بود. ورودی‌های منطقه‌ای که این حادثه در آنجا رخ داده بود به صورت موقت بسته شده تا عملیات نجات بویژه فرود دو فروند هلی کوپتر با سهولت بیشتری انجام شود.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که گردشگران محلی در این منطقه از انگلیس دچار حادثه می‌شوند. در سال ۲۰۱۷ نیز یک زن ۳۰ ساله از صخره‌ای حدود ۳۰ متری در همین محل به پایین پرتاب شد که او نیز به طرزی معجزه آسا زنده ماند. زن جوان تنها دچار کبودی و جراحت سطحی شده بود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 593388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟