سگ خانه دزدان خشن را فراری داد + فیلم دیدنی / انگلیس
حجم ویدیو: 8.70M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11

به گزارش رکنا، سگ‌های قهرمان، چهار سارق مسلحی که شب‌هنگام قصد ورود به داخل یک خانه مسکونی در بیرمنگهام انگلیس را داشتند ناکام گذاشتند. این سارقان که مجهز به سلاح سرد بودند پس از شکستن درب ورودی این منزل مسکونی وارد خانه شدند که ناگهان با سگ‌های نگهبان مواجه شدند. در لحظه ورود سارقان به داخل خانه، صاحب‌خانه که هویتش «پائول دیویس» اعلام شده در خواب بود.

فرار سارقان مسلح به خاطر ترس از سگ های نگهبان

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده، چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو این سارقان پس از پیاده شدن از یک خودروی سفید رنگ برای لحظه‌ای درنگ کرده و سپس به سمت درب خانه هجوم می‌برند. این ویدئو نشان می‌دهد آن‌ها سپس با زدن دو لگد موفق به شکستن درب خانه شده و هر چهار نفر وارد خانه می‌شوند. در هنگام ورود به خانه یکی از سارقان سلاح خود را که پیشتر پنهان کرده بود بیرون می‌آورد. لحظاتی بعد به دلیل مواجهه با سگ‌های نگهبان هر چهار سارق به بیرون از خانه فرار کرده و متواری می‌شوند. در هنگام فرار یکی از سارقان که سلاح در دست دارد تلاش می‌کند با حمله‌ور شدن به سگ‌ها در مقابل آن‌ها مقاومت کند، اما او نیز سرانجام پا به فرار می‌گذارد. در یکی از صحنه‌های این ویدئو یکی از سگ‌های نگهبان در حالی که در تعقیب سارقان است دیده می‌شود.

حمله سارقان مسلح به سگ های نگهبان مرد مکانیک

این سارقان در حالی که تصور می‌کردند به دلیل مسلح بودن سرقتی آسان خواهند داشت، اما پس از مواجهه با «مَکی» ۷ ساله و «بروس»، یک سگ بولداگ فرانسوی مجبور به فرار شدند.

«پائول دیویس» ۳۶ ساله که یک مکانیک است در حالی که از این اتفاق کاملا شوکه شده بود گفت که با شنیدن صدای سگ هایش در نیمه شب تاریخ ۳۰ جولای از خواب پرید. پائول با تمجید از این دو سگ خود گفت که واقعا نمی‌داند اگر این سگ‌ها در خانه‌اش حضور نداشتند قرار بود چه بلایی سر او و خانواده شا بیاید.

گفتنی است؛ پلیس محلی انگلیس تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این چهار سارق احتمالی را آغاز کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 593381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟