دستگیری 2 سوداگر مرگ در البرز

به گزارش رکنا، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر با همکاری پلیس مواد مخدر شاهرود و دامغان طی عملیات پلیسی در محور‌های مواصلاتی کشف و ضبط شد گفت: یک دستگاه خودرو با محموله مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی شهرستان شاهرود، با هماهنگی‌های لازم اکیپ‌های ویژه پلیس شناسایی و مور تعقیب قرار گرفت.

او با بیان اینکه پس از کار اطلاعاتی صورت گرفته توسط ناجا این خودرو متوقف و دو نفر سرنشین آن دستگیر شدند بیان کرد: محموله مواد مخدر مکشوفه از این خودرو از نوع تریاک بوده است و همچنین متهمان به مراجع قضائی تحویل شدند.

کشف مواد مخدر در عملیات ضربتی پلیس شاهرود

فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری راننده نیسان متواری نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: شامگاه گذشته به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شاهرود تصادفی گزارش شد که در آن راننده وانت نیسان متخلف متواری شده بود.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه این تصادف در محور رویان - شاهرود رخ داد و منجر به فوت راکب موتور سیکلت شد گفت: این راننده متواری بود تا اینکه با عملیات پلیسی توسط ناجای شهرستان شاهرود فرد مذکور شناسایی و دستگیر شد و همچنین پرونده برای بررسی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟