تصادف مرگبار پژو ۴۰۵ با دیوار یک خانه جان 2 نفر را گرفت / در رودسر رخ داد +عکس

به گزارش رکنا،رئیس پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن ۲ نفر بر اثر برخورد سواری پژو ۴۰۵ با دیوار یک باب منزل در شهرستان رودسر خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور «کلکاسرا» شهرستان رودسر، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حین تردد در محور فرعی «کلکاسرا» با دیواره یک باب منزل مسکونی برخورد کرده است.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده ۳۲ ساله و سرنشین ۳۰ ساله این خودرو به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت مطمئنه سواری پژو ۴۰۵ اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان با بیان اینکه اصلی‌ترین دلیل این اتفاق را می‌توان تاریکى هوا و محدود بودن دید راننده و سرعت غیرمجاز عنوان کرد گفت: در جاده‌های فرعی باید با سرعت مجاز و هوشیاری رانندگی کرد تا از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 591550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟