توقف بولدوزرها در آستانه آوار خانه 11 خانواده فقیر چهاردانگه  / با دستور شهردار و نماینده مجلس صورت گرفت  + فیلم
حجم ویدیو: 35.93M | مدت زمان ویدیو: 00:03:54

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ؛ روز گذشته گزارشی با تیتر "آماده باش بولدوزرهای شهرداری برای آوار کردن خانه 11 خانواده فقیر " در رکنا به چاپ رسید. متن گزارش حکایت زندگی 11 خانواده مهاجر افغانستانی داشت که سال ها است در باغی که متعلق به یکی از پزشکان کشور در چهاردانگه است اسکان گزیده اند.

ترس 11 همسایه قلعه از حرکت بولدوزرها

در هر گوشه این باغ ، خانه های این خانواده ها دیده می شود. خانه های فقیرانه بدون داشتن آب و گاز که تنها سقفی  بالای سر این خانواده است  تا کمی امن تر و به دور از آوارگی  زندگی کنند ولی حال طبق گفته این خانواده ها، ماموران شهرداری ، اعلام کردند که می خواهند به قصد بهسازی منطقه و پاکسازی آن از آسیب های اجتماعی این خانه های فقیرانه را تخریب کنند. ماموران شهرداری مهلتی تا امروز ( هشتم مردادماه ) به این خانواده ها داده بودند تا کوله بار بسته و باغ را ترک کرده تا آنها تخریب کنند و این خانواده ها آواره شوند.

با انتشار گزارش رکنا و توجه شهردار و مهدی شریفیان - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و عضو کمیسیون اجتماعی صبح امروز دستور توقف تخریب، صادر شد.

گفتنی است شهردار منطقه و اعضای شورای شهر و دکتر مهدی  شریفیان که  عضو هیئت رئیسه و دبیر اول فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مجلس یازدهم است عصر امروز با حضور در محل زندگی این خانواده ها  به بررسی ماجرا پرداختند و سعی در سامان بخشیدن به وضعیت این 11 خانواده داشتند که در نهایت از یکماه تا سه ماه مهلت  به این خانواده ها داده شد تا محل اسکان مناسبی پیدا کرده و بعد از خروج آنان از باغ و سکونت در محل مناسب اگر تصمیمی بر تخریب دوباره گرفته شد آن زمان صورت گیرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 591548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟