سحرگاه خونین در کرمانشاه / 2 قتل مرموز و کشف 2 جسد در شهر

به گزارش رکنا،سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: اولین قتل ساعت ۲:۵۰ دقیقه بامداد امروز توسط ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه و حوالی بیمارستان بیستون کشف شد که طی آن مرد جوان ۴۰ ساله‌ای به خاطر اصابت جسم سخت به پشت سرش و خونریزی شدید جان سپرده بود.

وی ادامه داد: همراهان یکی از بیماران، خودروی پژوپارس بدون پلاکی را مشاهده کرده بودند که پس از بیرون انداختن جسد مرد جوانی در حوالی بیمارستان بیستون به سرعت از محل متواری شده بود و سپس موضوع را به نگهبان بیمارستان و وی هم به ماموران پلیس اطلاع داده بود.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: همچنین در بازرسی های انجام شده از شخص مقتول وسایلی مانند ۲ تیغه خشاب اسلحه کمری، ۲۱ عدد فشنگ جنگی و یک تیغه تیزبر کشف شد.

جسد ی در یک پژو که با گلوله کشته شده بود


معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در خصوص دیگر قتل کشف شده نیز گفت: پس از اطلاع به پلیس در ساعت حدود ۳:۳۰ دقیقه بامداد مبنی بر رها شدن یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده پشته کش کرمانشاه و قرار داشتن شخصی که روی فرمان خودرو افتاده است، ماموران کلانتری ۱۷ بعثت راهی محل شدند.

وی یادآوری کرد: با حضور ماموران مشخص شد فردی که داخل خودرو است از ناحیه پشت با اسلحه شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت کرده است.

سرهنگ آمویی در پایان و با اشاره به انتقاد هردو جسد به پزشکی قانونی از تلاش برای دستگیری عوامل دخیل در قتل های بامداد امروز خبر داد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 591543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟