شیاد کرونا در خدابنده دستگیر شد

به گزارش رکنا ، حسین غنیمتی ، فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده اظهار کرد: در پی رصد و گشت‌زنی‌های مستمر و شبانه روزی کارشناسان پلیس فتای شهرستان خدابنده، مشخص شد شخصی به هویت نامعلوم در شبکه‌های اجتماعی با ترفند فروش داروی ضد کرونا تحت عنوان داروی امام کاظم (ع) از شهروندان کلاهبرداری می‌‌کرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

کشف مقادیر قابل توجه داروی تقلبی از متهم

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده افزود: با بررسی‌های فنی و تخصصی متهم با هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و مقادیر قابل توجهی داروی غیرمجاز تقلبی از وی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، گفت: شهروندان همه اقلام دارویی و بهداشتی را از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشتی تهیه و به نشان استاندارد مندرج در روی کالا توجه کنند.

غنیمتی از رصد 24 ساعته فضای مجازی همچون فضای واقعی خبر داد و گفت: با تلاش کارگاهان پلیس فتا، تخلفات در این حوزه در اسرع وقت شناسایی و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

توصیه پلیس به کاربران

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کاربران خواست مراقب آسیب، تهدیدات و پیامدهای منفی فضای مجازی باشند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ یا وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی‌ گزارش کنند، تا بلافاصله اقدامات لازم صورت گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟