لحظه ورود بامزه خرس غول پیکر به داخل خانه لاکچری! + فیلم / امریکا
حجم ویدیو: 2.68M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ورود یک خرس خاکستری غول پیکر به داخل یک خانه مسکونی در آمریکا را به تصویر می‌کشد. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می‌شود این خرس پس از وارد کردن ضربه‌ای شدید به در، آن را باز کرده و وارد خانه می‌شود. این حیوان لحظاتی بعد خانه را ترک می‌کند. خوشبختانه در لحظه‌ای که این خرس وارد خانه می‌شود هیچ یک از ساکنان خانه حضور نداشتند.

ورود خرس خاکستری به داخل یک خانه مسکونی

این ویدئو توسط یک مجری رادیو در اوهایو با نام «جیسون پریستاس» در توئیتر منتشر شد. این ویدئو که روز شنبه بر روی توئیتر قرار گرفت تاکنون بیش از ۷۵۰۰۰۰ بیننده داشته است. پریستاس در توضیح این ویدئو به مکان دقیق وقوع این حادثه اشاره نکرد، اما تاکنون مواردی از ورود سرزده خرس‌ها به داخل خانه‌های مسکونی در آمریکای شمالی در فصل تابستان گزارش شده است.

 خرس خاکستری سر زده وارد خانه مرد آمریکایی شد

هفته گذشته یک مرد اهل کلرادوی آمریکا که شب هنگام با سرو صدای زیاد در آشپزخانه خانه‌اش از خواب بیدار شده بود پس از رویارویی با یک خرس خاکستری دچار جراحت شد. «دیو چرنوسکی» ۵۴ ساله که به دلیل برخورد پنجه خرس از ناحیه صورت دچار جراحات شدید شده بود به بیمارستان منتقل شد. شنبه هفته قبل نیز ورود یک خرس سیاه به داخل خانه‌ای در استان انتاریو کانادا خبرساز شده بود. در لحظه ورود این خرس نیز هیچ یک از ساکنان در خانه حضور نداشتند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 589881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟