وحشت رانندگان با دیدن ببر سیبری در وسط جاده! + فیلم
حجم ویدیو: 5.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

به گزارش رکنا، آیا تا به حال برایتان پیش آمده که هنگام عبور با خودرو از یک جاده با دیدن یک حیوان وحشی دچار ترس و وحشت شوید؟ حضور این حیوان وحشی باعث شود تا برای دقایقی در آن جاده سرگردان شوید؟ این اتفاقی بود که به تازگی برای تعدادی از رانندگان در یکی از جاده‌های کوهستانی استان «جیلین» واقع در شمال غربی چین رخ داد.

اتفاق جالب برای رانندگان چینی

در حالی که رانندگان در حال عبور از جاده‌ای خارج از شهر «هونچون» بودند ناگهان یک ببر سیبری را در وسط جاده مشاهده کردند. حضور این ببر در وسط جاده موجب شد تا آن‌ها به مدت بیش از ۲۰ دقیقه برای عبور از این مسیر معطل شوند. ظاهرا این ببر نه تنها با دیدن رانندگان جاده را ترک نکرد بلکه اقدام به خوابیدن در وسط جاده کرد؛ به همین دلیل رانندگان تا لحظه‌ای که ببر تصمیم به ترک جاده بگیرد در دو طرف جاده سرگردان ماندند. در ویدئویی که توسط یکی از رانندگان و با تلفن همراه تهیه شده است این حیوان وحشی را در وسط جاده نشان می‌دهد

خوابیدن یک ببر در مقابل رانندگان خودرو در وسط جاده

در مرز مشترک چین، روسیه و کره شمالی حدود ۵۰۰ قلاده از ببر‌های سیبری زندگی می‌کنند که تعداد آن‌ها در داخل خاک چین به حدود ۲۰ قلاده می‌رسد. با این حال بیش از صد قلاده از این ببر‌ها در پارک‌های حفاظت شده یا باغ وحش‌های چین نگهداری می‌شوند که به خوبی از آن‌ها حفاظت می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟