ثبت 4 مرگ کرونایی دیگر در کرمانشاه

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با ثبت چهار مورد مرگ و میر طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت استان براثر تشخیص قطعی کووید ۱۹ به ۴۰۹ نفر رسیده است.

به گزارش رکنا ، مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه اظهار داشت: با ثبت چهار مورد مرگ و میر طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت استان براثر تشخیص قطعی کووید ۱۹ به ۴۰۹ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه تا صبح امروز تعداد ۳۰۵ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: معمولا تا ظهر تعدادی ترخیص و قطعا مراجعه‌کنندگان جدیدی هم خواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه 22 نفر از تعداد بستر‌ی‌ها در شرایط اینتوبه هستند، گفت: ما باید در برابر همدیگر مسؤولیت اجتماعی داشته باشیم و این مسؤولیت را به خصوص در دوران کرونایی باید قوی‌تر شود.

محمدی خطاب به مبتلایان به کرونا ویروس، گفت: افراد مبتلا باید به مدت ۱۴ روز قرنطینه و از دیگران به‌دور باشند و تا زمانی که ناقل هستند و امکان انتقال وجود دارد در اماکن عمومی حاضر نشوند، ضرورت دارد پس از گذراندن دوران نقاهت، فعالیت اجتماعی را شروع کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟