تصادف عجیب در اتوبان بابایی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "محمد رازقی" گفت : ساعت 06:20 صبح روز پنج شنبه خبر واژگونی یک دستگاه کامیون خاور به تصادف چنددستگاه خودروی سواری به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد.

تصادف 8 خودرو در اتوبان بابایی

وی عنوان کرد: گزارش اولیه حاکی از این بود، خودروی خاور که در مسیر شرق به غرب "اتوبان بابایی" محدوده هنگام در حال تردد بود ناگهان خودروی خاور واژگون و 8 وسیله دستگاه وسیله نقلیه با یکدیگر برخورد می کند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلی راهور در نشانی اعلامی مشخص شد که خوشبختانه این تصادف مصدومیتی در پی نداشته و خودروی خاور واژگون با خودروهای پراید، پژو، وانت، جک، پراید، پراید، پژو و نیسان که در همین مسیر در حال حرکت بودند برخورد می کند و پس از طی مسافتی متوقف می شود.

سرهنگ محمد رازقی با بیان اینکه کارشناسان علت حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم کنترل راننده خودرو اعلام کردند ، گفت : با حضور جرثقیل سنگین راهور در موقعیت تصادف این خاور به حالت عادی بازگشت و به کنار راه منتقل شد و پس از مدتی ترافیک به حالت عادی بازگشت .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف کنند و از حرکاتی که باعث شود توجه آنها از رانندگی پرت شود خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 587735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟