دستگیری 2 شکارچی متخلف در زیرکوه

به گزارش رکنا، صادقی رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان زیرکوه گفت: بر اساس گزارشات واصله از سوی همیاران افتخاری محیط زیست مبنی بر شکار غیرمجاز در یکی از مناطق آزاد شهرستان زیرکوه، بلافاصله موضوع به ماموران یگان امداد شهرستان مستقر در منطقه مورد نظر اعلام می‌ شود.

کشف 15 لاشه قطعه کبک و تیهو در زیرکوه

او افزود: با توجه به تعامل و همکاری بین حفاظت محیط زیست و نیروی پر تلاش انتظامی شهرستان، ماموران یگان امداد در مسیر محور شاج – حسین آباد به سمت شهرستان قاین موفق به شناسایی خودرو شدند ودستور ایست آن را صادر کردند.

صادقی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متخلفان لاشه تعداد ۱۵ قطعه کبک و تیهو را به همراه یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط می‌کنند.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان زیرکوه تصریح کرد: متخلفین دستگیر شده جهت رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

بیش از هزار گونه گیاهی و بالغ بر ۳۰۰ گونه جانوری شامل؛ ۵۰ گونه پستاندار، نزدیک به ۲۰۰ گونه پرنده و ۵۰ گونه از خزنده در زیستگاه‌های استان پراکنده‌اند که حذف هر گونه از این جانداران از طبیعت خسارت جبران ناپذیری بر محیط زیست استان وارد می‌آورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟