مرد سقوط کرده در کرمان از ارتفاع 9 متری نجات یافت

به گزارش رکنا، رضا میرزایی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه صبح امروز ۲۸ تیرماه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام حادثه سقوط فردی، ستاد فرماندهی آتش نشانی با توجه به حساسیت موضوع، گروه امداد و نجات ایستگاه شماره یک را به محل حادثه خیابان قلعه اعزام کرد.

آسیب شدید مرد سقوط کرده در کرمان

او افزود: نجاتگران آتش نشانی کرمان به محض حضور در محل حادثه مشاهده کردند، فردی حدودا ۳۵ ساله از طبقه دوم ساختمان در حال ساخت به دلیل سقوط در ارتفاع ۹ متری به چاله آسانسور در طبقه منفی یک این ساختمان از نواحی مختلف بدن دچار شکستگی و آسیب شدید شده بود.

میرزایی بیان داشت: آتش نشانان گروه امداد و نجات آتش نشانی کرمان با استفاده از تجهیزات تخصصی ویژه، ضمن فیکس کردن مصدوم، این فرد را با استفاده از بسکت نجات( وسیله ای مخصوص حمل و انتقال مصدومان حوادث که در نواحی پر خطر مثل دره یا ارتفاعات و کوه‌ها از آن استفاده می شود و به دلیل داشتن لبه‌های کناری در زمان بالا کشیدن یا پایین آوردن مصدوم به وسیله نجاتگران از آسیب بیشتر مصدوم جلوگیری می کند.) به سطح زمین منتقل و تحویل تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ حاضر در محل دادند.

او تصریح کرد: علت دقیق بروز این حادثه به وسیله کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟