کشف جنازه های 2 جوان در کارون

2 جوان بر اثر غرق شدن در کانال کارون جان باختند و جنازه های شان کشف شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: 2 جوان در کانال سویسه در جاده اهواز – آبادان غرق شده‌اند که این غرق‌شدگی منجر به فوت آنها شده است.

به گزارش رکنا ، ابراهیم قنبری  اظهار کرد: بعد از ظهر امروز جمعه (بیست و هفتم تیرماه سال جاری) ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه آتش‌نشانی کارون برای امدادرسانی به دو مرد جوان که در کانال سویسه مسیر آبادان غرق شده بودند، اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، هم‌زمان تیم غواصی ایستگاه ساحلی سه آتش‌نشانی اهواز به سمت کانال سویسه اعزام شدند.

کشف جنازه 2 جوان در کانال کارون / آنها غرق شده بودند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: این دو مرد جوان که بعد از ظهر امروز به دلیل گرمای هوا به قصد شنا کردن وارد کانال آب شده بودند، به دلیل ناتوانایی در کنترل خود، نتوانستند از آب خارج شوند و خبر غرق شدن آنها توسط اهالی منطقه، اطلاع‌رسانی شده است.

قنبری با بیان اینکه این دو جوان که یکی ۲۳ سال و دیگری ۳۵ سال داشت، افزود: پیکر این دو جوان توسط نیروهای ایستگاه غواصی ساحلی و نیروهای آتش‌نشانی کارون، از میان کانال خارج شد و به عوامل انتظامی سویسه تحویل داده شده و ساعت ۱۹ و ۰۸ دقیقه پایان عملیات اعلام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟