انبار کفش در آستارا آتش گرفت / بیش از 200 جفت کفش زنانه سوخت

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا از آتش سوزی یک انبار کفش در این شهر خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه بیش از ۲۰۰ جفت کفش زنانه در آتش سوخت.

به گزارش رکنا ، بابک لطف جویی اظهار کرد: آتش سوزی یک انبار کفش در ساعت ۱۸:۰۵ عصر دیروز به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پنج آتش نشان به همراه یک دستگاه خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام و با آتش سوزی انبار کفش زنانه در خیابان امام خمینی (ره)، کوچه محبوب مقدم مواجه شدند.

مهار آتش سوزی انبار کفش پس از 25 دقیقه

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا عنوان کرد: آتش نشانان بعد از حدود ۲۵ دقیقه تلاش آتش را مهار و از سرایت و گسترش حریق جلوگیری کردند.

لطف جویی گفت: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، اما بیش از ۲۰۰ جفت کفش زنانه در آتش سوخت.

وی اضافه کرد: متأسفانه این انبار فاقد بیمه حوادث بود و علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردار آستارا به شهروندان توصیه کرد؛ با رعایت نکات ایمنی و نصب کپسول آتش نشانی، تهویه هوا و آژیر خطر در مغازه و انبار کالا، بیمه حوادث را جز اولویت‌های اصلی محل کار و کسب خود قرار دهند.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۷ نیروی انسانی، پنج خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و امدادی و یک تانکر آب‌رسان فعالیت می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟