مهار آتش در کارگاه تولیدی کفش

به گزارش گروه حوادث رکنا، با تماس کارگران یک کارگاه تولیدی کفش و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 67 و 1 به همراه خودرو بالابر، تشک نجات و خودرو حامل دستگاه های تنفسی را ساعت 6:57 دقیقه صبح امروز به بازارچه طرخانی واقع درخیابان وحدت اسلامی رهسپار کرد.

مهار آتش در کارگاه تولیدی کفش

محمدرضا عیسی پور رئیس ایستگاه 67 آتش نشانی تهران در این باره گفت: یک کارگاه غیر مجاز تولیدی کفش به وسعت 60 متر مربع که درطبقه سوم ساختمان مسکونی چهار طبقه ای قرار داشت، صبح امروز دچار آتش سوزی شد و شعله های آتش در حال سرایت به طبقات و واحدهای دیگر بود.

مهار آتش در کارگاه تولیدی کفش

وی با اشاره به وجود مقدار زیادی موادسریع الاشتعال مانند چسب، تینر و رنگ در داخل کارگاه، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی به مقابله با این آتش سوزی پرداخته و توانستند در زمانی کوتاه، شعله های آتش را مهار کرده و از سرایت آن به واحدهای دیگر جلوگیری کنند.

مهار آتش در کارگاه تولیدی کفش

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران صدمه ای نرسید و کارشناسان آتش نشانی منطقه پس از خاموش شدن این آتش سوزی به بررسی علت بروز این حادثه پرداختند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مهار آتش در کارگاه تولیدی کفش

کدخبر: 463506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟