کودکان شوش خوزستان چرا می میرند؟ / اینجا شب ها قتلگاه کودکان است

 در بخش شاوور شوش کودکان به دلیل بی احتیاطی رانندگان کامیون جان خود را از دست می دهند.

رییس دادگاه بخش شاوورشهرستان شوش گفت: متاسفانه وجود بسیار زیاد کامیونها دربخش شاوور و تردد آنها باعث شده کودکان این بخش گاه و بیگاه قربانی بی توجهی و بی احتیاطی رانندگان این خودروها شوند.

محمد موسی پور روز پنجشنبه  افزود: تردد دهها دستگاه کامیون از بخش شاوور شوش و شهر الوان مرکز این بخش همچنین وجود ۶۰۰ دستگاه کامیون در این شهر به تهدیدی جدی برای کودکان این بخش تبدیل شده است.

قتلگاه کودکان شوش خوزستان

به گزارش رکنا ، وی گفت: با مصوبه شورای تامین شهرستان و با کمک شهردار و شورای اسلامی شهر تلاش میکنیم کامیون‌ها را به خارج شهر الوان سوق وساماندهی کنیم ومی توان با این کار ضمن رفع خطر و ایمن تر کردن معابر و شهر برای کودکان، زمینه اشتغال چند نفر را نیز فراهم کرد.

رییس دادگاه بخش شاوور شوش با اشاره به حادثه زیرگرفته شدن یک کودک خردسال توسط یک کامیون در این شهرستان در روز گذشته گفت: این حادثه زمانی رخ داد که راننده کامیون قصد جا به جایی خودرو را در روستای بیت حاتم بخش شاوور داشت.

موسی پور افزود: راننده کامیون هنگام جا به جایی خودرو متوجه حضور این کودک خردسال پشت خودرو نشده بود و بر اثر بی احتیاطی کودک خردسال را زیر گرفت و کودک خردسال بر اثر شدت جراحت در دم جان باخت.

در آخرین حادثه که اوایل امسال رخ داد کودکی معصوم زیر چرخ های کامیون جان باخت ، سال گذشته نیز این منطقه شاهد چندین حادثه مشابه بود.

شهرالوان در۳۰کیلومتری شهرشوش و۷۰کیلومتری شهرستان اهوازواقع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟