کرونا جان 7 کرمانشاهی را گرفت

به گزارش رکنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی 24 ساعت گذشته هفت مورد فوتی بر اثر کرونا ویروس دشته‌ایم که با اضافه کردن این تعداد شمار جان‌باختگان بر اثر کرونا در استان به 379 مورد رسید.

مهدی محمدی امروز با بیان اینکه روز گذشته در اعلام وزارت بهداشت، کرمانشاه باز در وضعیت قرمز قرار گرفت، اظهار داشت: همچنان در وضعیتی هستیم که باید مراقبت‌ها را بیشتر کنیم.

وی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید 19 مثبت در استان، گفت: طی 24 ساعت گذشته هفت مورد فوتی داشته‌ایم که با اضافه کردن این تعداد شمار جان‌باختگان بر اثر کرونا در استان به 379 مورد رسید.

کرونا بلای جان 7 نفر در کرمانشاه شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به 35 مورد بستری جدید طی مدت مذکور، تصریح کرد: تعداد کل موارد بستری از زمان شروع کووید 19 در استان تا به امروز به 2 هزار و 635 نفر رسیده است.

وی همچنان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید داشت و افزود: باید همچنان مراقبت‌ها را به طور مستمر ادامه دهیم و برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، هیچ کوتاهی در مراقبت از خود و خانواده نداشته باشیم.

محمدی صحبت‌های خود را با چند توصیه در راستای نگهداری از بیماران کرونایی در منزل ادامه داد و گفت: افراد با داشتن علائمی همچون درد عضلانی، بی‌حالی، تب و... خود را در وهله اول قرنطینه کنند و به دنبال اثبات بیماری کرونا ویروس از طریق تست و آزمایش نباشند چون زمان‌بر است و در این مدت در صورت داشتن این بیماری تعدادی را مبتلا می‌کند.

آخرین وضعیت کرونا در کرمانشاه

وی تصریح کرد: فضای قرنطینه خانگی طوری باشد که امکان تهویه با بیرون وجود داشته باشد در ضمن کسی که مسؤول پرستاری از بیمار می‌شود فردی سالم با سیستم ایمنی قوی (جوان) باشد.

محمدی اضافه کرد: بیمار حرکات خود را در منزل محدود کند و سطوحی که بیمار با آن در تماس است روزانه ضدعفونی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟