نجات معجزه آسای بیمار دچار سکته قلبی و مغزی در مشهد

پزشک اورژانس بیمارستان رضوی گفت: بیمار ۷۸ ساله گنابادی دچار سکته قلبی و مغزی توسط کادر درمان و اورژانس بیمارستان رضوی مشهد نجات یافت.

به گزارش رکنا ، دکترمهدیه مدیرخازنی پزشک اورژانس بیمارستان رضوی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، فرد ۷۸ ساله‌ای که به دنبال بروز سکته قلبی در یکی از بیمارستان‌های گناباد بستری شده دچار مشکلات مغزی شده بود.

او افزود: این بیمار به دلیل ریتم نامنظم قلبی یک روز پس از بستری در بیمارستان، دچار مشکلات عروق مغزی شده و عصر دیروز توسط بالگرد اورژانس هوایی کشور به بیمارستان رضوی منتقل شد.

بیمار سکته مغزی و قلبی مشهد به اورژانس منتقل شد

این متخصص طب اورژانس ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده برای این بیمار، اقدامات اولیه بیمار با حضور کادر مجرب اورژانس در محل فرود بالگرد انجام شد و پس از پیگیری‌های لازم، در حالی که هوشیاری کامل نداشت به بخش اورژانس منتقل شد.

مدیرخازنی بیان کرد: با معاینات انجام شده، بی‌حرکت شدن نیمه راست بدن وی تشخیص داده شده و شرایط برای بستری وی در این مرکز درمانی فوق تخصصی و انجام فرایند آنژیوگرافی و گشودن عروق مغزی در بیمارستان رضوی فراهم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟