گریه های این پدر دل ها را تکان داد / پسرک فرشته نجات شد ! +عکس و فیلم
حجم ویدیو: 43.22M | مدت زمان ویدیو: 00:05:18

به گزارش گروه حوادث رکنا، دوشنبه 16 تیرماه امسال بود که آن اتفاق هولناک رخ داد. محمدکیان هشت ساله تنها پسر خانواده رستمی مثل روزهای قبل درحال دوچرخه سواری نزدیک روستایشان بود. صدای خنده های کودکانه فضای جاده را پرکرده بود که ناگهان صدای ترمز شدید خودرویی خنده را روی لبان کودکان خشکاند. محمد کیان روی زمین افتاده بود و مرد راننده درحالی که ترس تمام وجودش را فرا گرفته بود با چشمانی حیرت زده به او نگاه می کرد. این تصادف همان اتفاق تلخی بود که چند روز بعد رخت سیاه عزا را به تن خانواده رستمی کرد.

چشم انتظاری برای سلامت فرزند

کریم پدر محمدکیان است و امروز درحالی که مشغول انجام مراسم خاکسپاری بود در گفت و گو با خبرنگار رکنا ماجرا را اینطور بازگو می کند:

وقتی با خبر شدم که پسرم تصادف کرده و همان راننده نیسان که اتفاقا از آشنایمان است او را به بیمارستانی که نزدیک خانه امان برده اند خیلی سریع خودم را به آنجا رساندم. متاسفانه در آن بیمارستان نتوانستند کاری برای پسرم انجام دهند به همین خاطر بلافاصله او را به بیمارستان نکویی شهرقم منتقل کردیم.

وی در ادامه افزود:امیدوار بودیم محمدکیان دوباره سلامتی اش را به دست آورد ،برای سلامتی اش نذر کردیم.حتی به پابوس امام رضا رفتم اما انگار حکمت خدا چیز دیگری بود.

خداحافظی با محمدکیان

یک هفته از اتفاق هولناکی که برای پسرک خردسال رخ داده بود می گذشت و پزشکان تمام تلاش خود را انجام دادند تا او دوباره به زندگی برگردد اما با همه این تلاش ها محمدکیان دچار مرگ مغزی شد.

کریم می گوید: تا لحظه آخر امیدوار بودیم اما متاسفانه هیچ یک از تلاش پزشکان مثمرثمر نبود و درنهایت اعلام کردند پسرم دچار مرگ مغزی شده و حتی یک درصد هم امیدی به بازگشتش به زندگی وجود ندارد. همان موقع بود که پزشکان پیشنهاد دادند اعضای بدن فرزندم را به بیماران نیازمند اهدا کنیم.

پسرم زنده است

وی ادامه می دهد: درابتدا از مرگ مغزی اطلاعی نداشتم اما وقتی پزشک بیمارستان دوباره مرگ مغزی و اینکه اهدای عضو جان چند بیمار را که با مرگ یک قدم بیشتر فاصله ندارند نجات می دهد تصمیم گرفتیم این کار را انجام بدهیم.حالا با این کار مطئن هستم که پسرم نمرده و زنده است .

جان بخشیدن به چند بیمار نیازمند

دکتر ساناز دهقانی رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان سینا در این باره به رکنا می گوید:با اعلام رضایت خانواده بیمار مرگ مغزی ،هماهنگی لازم برای انتقال بیمار از قم به شهر تهران فراهم شد.

وی در ادامه افزود: با انتقال بیمار مرگ مغزی به اتاق عمل با تلاش چندساعته پزشکان کبد و کلیه های وی به بیماران نیازمند اهدا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 586060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟