آتش سوزی یک فروند لنج صیادی در بندرکنگ

مدیرعامل تعاونی صیادی بندرکنگ در محل این حادثه اظهار کرد: این حادثه برای یک‌ فروند لنج صیادی اتفاق افتاد که چندمدت پیش نیز به‌ همراه تعدای دیگر از شناورها دچار حریق شده بود.

به گزارش رکنا، غلام پژمان افزود: پس از اعلام آتش‌سوزی بلافاصله آتش‌نشانی تعاونی صیادی مستقر در اسکله و همچنین آتش‌نشانی شهرداری بندرکنگ و اداره بنادر و دریانوردی در محل حاضر شدند و در مدت زمانی کوتاه، آتش را مهار کردند و خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارات جانی نداشته است.

هدایت لنج آتش گرفته به اسکله بندر کنگ

پژمان گفت: علت اصلی حادثه هنوز مشخص نیست و در دست بررسی قرار دارد و به‌زودی این لنج به محلی خارج از حوضچه این اسکله هدایت خواهد شد.

مدیرعامل تعاونی صیادی بندرکنگ با اشاره به حضور به‌موقع سرهنگ امین خسروی فرماندهی و نیروهای دریابانی بندرلنگه که به‌ سرعت کنترل صحنه حادثه را به دست گرفت و از هرگونه تجمع جلوگیری نمود، اضافه کرد: ایوب زارعی شهردار بندرکنگ و قاسم عسکری‌نسب رئیس اداره بنادر و دریانوردی نیز در محل حضور یافتند و عملیات مهار آتش را مدیریت کردند که لازم است از این عزیزان و پرسنل آتش‌نشانی و همکاری مردم نیز تقدیر شود.

بر اساس این گزارش در اواخر خردادماه امسال نیز هشت لنج صیادی و هفت قایق موتوری در اسکله صیادی بندرکنگ دچار حریق گسترده‌ای شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟