یک شناور باری در بندر محمدعامری تنگستان آتش گرفت

به گزارش رکنا،  رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: صبح امروز یک شناور تجاری باری در بندر محمدعامری شهرستان تنگستان دچار حریق شد.

آتش به جان شناور باری در بندر محمدعامری تنگستان افتاد

 حجت خسروی صبح امروز در جمع خبرنگاران از آتش سوزی یک شناور باری در بندر محمدعامری تنگستان خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز یک شناور تجاری باری در بندر محمدعامری شهرستان تنگستان دچار حریق شد که به محض اطلاع از وقوع حادثه شناور آتشخوار فرهام و ناجی ۱۸ به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: تیم اطفا حریق اداره کل بنادر و دریانوردی نیز همراه با تیم‌های اطفا حریق محلی به صورت زمینی برای مهار آتش راهی بندر عامری شده و تا دقایقی دیگر به محل آتش سوزی می‎رسد.

خسروی ادامه داد: در چنین حوادث مشابهی نگرانی‎ها بیشتر پیرامون سرایت آتش به سایر شناورها است که تا این لحظه آتش شناور دچار حریق شده با شناورهای پهلوگیری شده در اسکله سرایت نداشته است.

وی با بیان اینکه به محض مهار آتش تیم کارشناسی بررسی علت وقوع حادثه را آغاز می‎کنند گفت: همزمان با اعزام تیم‌های اطفا حریق جایروپلین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز برای بررسی دقیق حادثه به سمت محل وقوع آتش سوزی به پرواز درآمده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟