زندانیان جرایم غیرعمد چشم انتظار کمک های مردمی

کمک به زندانیان /  سیدعبدالحسین سجادی اظهار داشت: ستاد دیه استان در راستای حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد و تأمین اعتبارات لازم، طی سال جاری همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و برگزاری جشن های گلریزان، با وجود شیوع ویروس محنوس کرونا در سراسر کشور و همچنین وضعیت قرمز در استان توانست با برنامه ریزی های انجام شده و با همکاری ائمه جمعه وجماعت، دادستانها، روسای دادگستری و فرمانداری های سراسر استان با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی مبلغ 7 میلیارد 200 میلیون ریال ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری کنند.

به گزارش رکنا ، وی بیان داشت: بزهکاری در جامعه و به زندان افتادن افراد، چه به‌صورت عمد و چه غیر عمد، زیان‌هایی روحی و جسمی بسیاری را برای فرد مددجو، شخص آسیب دیده و خانواده‌های آن‌ها به دنبال خواهد داشت.

سجادی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۳ نفر چشم انتظار کمک های مردمی و حمایت های ستاد دیه هستند عنوان کرد: مبلغ مورد نیاز برای آزادی این تعداد با آنچه که از طریق اخذ رضایت شکات رخ داده است ۹۳ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۳۳ زندانی فعلی غیرعمد در زندان های استان ۳ نفر به دلیل حوادث رانندگی و حوادث کارگاهی، ۱۳ نفر نیز بدهکار مالی حقوقی و ۱۷ نفر هم به دلیل بدهی مهریه و نفقه در زندان هستند.

در پایان سید عبدالحسین مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از کمک های خیرین استان در ماه مبارک رمضان سال جاری تصریح کرد: شماره حساب های ۳۲۳۲۳۳۳۱۳ بنام بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت، و شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک های مردمی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟