21 محکوم جرایم مالی غیرعمد زنجان در جشن گلریزان آزاد شدند

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: امسال جشن گلریزان به دلیل شیوع بیماری کرونا و خودداری از برنامه‌های تجمعی به صورت مجازی و متفاوت از سال‌های گذشته در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: مردم متدین، ولایتمدار و نیکخواه استان زنجان تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان به صورت نقدی در این امر پسندیده، مشارکت داشتند.

صادقی نیارکی از عملکرد خوب صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در برگزاری این جشن، قدردانی کرد.

رییس شورای قضایی استان زنجان گفت: در شرایط فعلی جامعه و با شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن در کسب و کار مردم و همچنین برگزاری پویش کمک‌های مومنانه و مواسات، این میزان مشارکت قابل توجه و بی‌نظیر است.

صادقی نیارکی بابیان اینکه جشن گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود: هر روز شاهد افزایش مشارکت‌های مردمی و خیرین برای آزادی محکومان هستیم.

۱۱۱ نفر از محکومان جرایم مالی غیرعمد این استان در جشن گلریزان امسال، منتظر کمک‌های خیران برای رهایی و آزادی از زندان و بازگشت به آغوش گرم خانواده بودند که تا کنون ۲۱ نفر آزاد شدند.

مردم نوع‌دوست و خیران استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۶۲۶ به نام ستاد دیه استان زنجان واریز کنند.

در جشن گلریزان سال گذشته ۱۷۹ نفر از محکومان جرایم مالی غیرعمد از محل کمک‌های مردمی آزاد شده بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 570159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟