اخراج سهیلا منصوریان قهرمان ووشوی جهان از پیست باشگاه انقلاب + فیلم
حجم ویدیو: 5.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

اخراج  سهیلا منصوریان توسط مامور حراست باشگاه انقلاب تهران  رخ داد اما هنوز علت این اخراج مشخص نیست.در انتهای این فیلم مشاهده می کنید که  سهیلا منصوریان با نگهبان باشگاه انقلاب درگیر شده است.

بغض سهیلا منصوریان /به ورزشکاران حق بدهید ایران را ترک کنند

به گزارش رکنا، سهیلا منصوریان با بغض گلایه ای را مطرح کرد و گفت به ورزشکاران ایرانی حق بدهید ایران را ترک کنند و به کشور های خارجی مهاجرت کنند. حال باید دید سهیلا منصوریان ورزشکار خوب کشور ایران قصد مهاجرت به خارج را دارد یا فقط یه گلایه ساده بوده است.

واکنش مدیرمجموعه انقلاب به ویدئوی سهیلا منصوریان

امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال و مدیرحال حاضر مجموعه انقلاب در این رابطه و دقایقی بعد از انتشار ویدئو  گفت:" من هم راستش ویدئو را تازه دیدم و تصاویر جالبی نبود. در حال بررسی هستم و به آن رسیدگی خواهیم کرد فقط اجازه بدهید تا بتوانم از کل ماجرا اطلاعات کسب کنم و بعد درباره اش اظهارنظر خواهم کرد.

بیوگرافی و قهرمانی های سهیلا منصوریان

سهیلا منصوریان زاده 1 مهر در سمیرم، اصفهان ووشوکار ایرانی در بخش ساندا است.وی تا کنون موفق به کسب یک نشان طلای جام جهانی اندونزی2014 و یک نشان برنز اسیایی تایوان2016 شده است.

سهیلا و دو خواهر دیگرش،شهربانو منصوریان و الهه منصوریان از نام آوران ووشو ایران،آسیا و جهان هستند.

سهیلا در سالهای 2015 و 2016 عضو باشگاه چانگچونگ،2017 و 2018 باشگاه چانگ شاه چین و سال 2019 عضو باشگاه شیان چین بوده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟