مسافران دربستی شیراز راننده جوان را در بین راه کشته و در بیابان دفن کردند

قاتل جوان 23 ساله در مهرستان که متهم به قتل است توسط پلیس به دام افتاد.  سرهنگ"محمد سرگزی"فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: هفدهم خردادماه سال جاری گزارش مفقودیت جوانی ۳۳ ساله به نام عباس به پلیس آگاهی شهرستان شیراز از اعلام شد.

او افزود: در بررسی اظهارات خانواده این مرد جوان مشخص شد این فرد راننده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نوک مدادی است چند روز است از منزل خارج و تاکنون برنگشته است.

او تصریح کرد: در بررسی‌های میدانی کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی مشخص شد که این فرد چند مرد جوان را به عنوان مسافر دربستی از شیراز به مقصد ایرانشهر سوار خودرو کرده و از آن مدت مفقود شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی سرنخ‌های از تردد پژو ۴۰۵ فرد مفقودالاثر در شهرستان مهرستان بدست آمد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

دستگیری سارق 21 ساله در مهرستان

سرهنگ سرگزی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات گسترده میدانی سارق خودرو را که جوانی ۲۱ ساله است شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در یکی از روستا‌های مهرستان دستگیر کردند.

او گفت: متهم به قتل بازجوئی‌های علمی پلیس اعلام داشت به همراه برادر و یکی از دوستانش که در یک کشتارگاه مرغ در شیراز مشغول به کار بوده برای برگشت به منزل خودرو پژو را به مقصد ایرانشهر دربست کرده و در بین راه راننده خودرو با ضربات چاقو به قتل رسانده و جسدش را در حوالی شهر بردسیر در زیر خاک دفن کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان با اشاره به کشف جسد مقتول خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان متهم کماکان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟