جهیزیه‌ ای که به خانه بخت نرسید

به گزارش رکنا،سرهنگ ستاد امین یادگار نژاد رئیس پلیس فتا استان کرمان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانمی جوان به این پلیس و اعلام اینکه مدتی پیش در فضای مجازی با شخصی که اقدام به فروش انواع لوازم منزل می کرد آشنا و از آن طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته است که پرونده با موضوع کلاهبرداری مالی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در یکی از شبکه های اجتماعی با تبلیغی روبه رو شده که در زمینه فروش لوازم منزل فعالیت می کرده که جهت خرید جهیزیه با صاحب آگهی تماس گرفته و به منظور خرید مبلغ 90 میلیون ریال به حساب فروشنده واریز می نماید که پس از واریز پول ،هیچ کالایی را دریافت نمی کند.

این مقام مسئول بیان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد که متهم به صورت گسترده فعالیت می کند که پس از دستگیری به بزه ارتکابی اعتراف و پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

سرهنگ یادگارنژاد در خصوص خرید های اینترنتی که امروزه به وفور دیده می شود و به تبع آن کلاهبرداری از آن رو به رشد است از شهروندان خواست از سایت ها و فروشگاه های مجاز اقدام به خرید کنند.

وی افزود: افراد سودجو با سوء استفاده از حسن اعتماد هم وطنان اقدام به تبلیغ و فروش کالاهای مختلف در فضای مجازی می کنند لذا می طلبد که هموطنان توصیه های پلیسی را جدی گرفته تا در دام چنین افرادی قرار نگیرند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 584339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟