جزئیات جدید از انفجار کلینیک سینا در تجریش + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 4.20M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیان کرد: آخرین پروانه بهره برداری کلینیک سینا از سال ۹۵ تا ۱۴۰۰ اعتبار داشت.

به گزارش رکنا ، «سید هادی میرهاشمی» روز سه شنبه با حضور در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورا در باره مجوزهای کلینیک سینا اظهار داشت: موسسه در یک مجموعه چند طبقه در قالب یک داروخانه، یک درمانگاه تخصصی، یک بخش بستری که تحت نظر مجموعه جراحی محدود است و یک مجموعه مجوز دار سیتی اسکن و ام آر آی فعال بود.

وی با بیان اینکه مجوزهای این ملک سال ها پیش توسط وزارت بهداشت داده شده است، تأکید کرد که ملک مسکونی می تواند در صورت رعایت نقشه های مصوب وزارت بهداشت، مجوزها را دریافت کند.

میرهاشمی ادامه داد: برای راه اندازی خدمات در این مجموعه، یک موسس و یک مسئول فنی هستند و تمام چارچوب های استاندارد توسط مسئول فنی پیگیری می شود.

ساختار کلینیک به صورت جامع بررسی می شود

معاون درمان دانشگاه شهید بهشتی تأکید کرد: این مجوزها هر چند سال یکبار برای اینکه تمدید شوند، ساختار کلینیک به صورت جامع بررسی می شود و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، پروانه بهره برداری تمدید نمی شوند.

وی با بیان اینکه آخرین پروانه بهره برداری کلینیک سینا از سال ۹۵ تا ۱۴۰۰ اعتبار دارد، گفت: این مرکز موظف است طبق نظر وزارت بهداشت عمل کند و بازدید های دوره ای هم از این موسسه انجام می شد.

وی با بیان اینکه موسسه رادیولوژی که در این ساختمان مستقر بود، به تمدید پروانه در سال ۹۸ رسید، گفت: مجوزهای این موسسه در سال ۹۸ انجام شد و وزارت بهداشت تمدید پروانه بهره برداری آن را منوط به راه اندازی موسسه رادیولوژی طبق ضوابط وزارت بهداشت کرده است.

میرهاشمی افزود: تخلفاتی در مجموعه بوده که از تذکر برای اصلاح تا تعزیرات، نظارت شده است.

چک لیست تخلفات کلینیک سینا موجود است

معاون درمان دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد که چک لیست تخلفات این مجموعه که از سوی ناظران دانشگاه بهداشت تهیه شده، موجود است.

وی عنوان کرد: مجموعه دانشگاه شهید بهشتی، ۱۶ هزار مرکز را در استان تهران تحت پوشش دارد.

میرهاشمی در ادامه با اشاره به ساختمان های نا ایمن تهران، گفت: ساختمان وزارت بهداشت هم ایمن نیست و به مراجع مختلف اعلام شده است.

تشنج در صحن شورا

به گزارش ایرنا؛ معاون درمان دانشگاه شهید بهشتی به جای علیرضا زالی رییس ستاد مبارزه با کرونا در این جلسه حضور یافت.

اعضای شورای شهر تهران از سخنان معاون درمان شهید بهشتی قانع نشدند و حضور معاون درمان به جای رییس دانشگاه را غیر قانونی دانستند و در این خصوص به رییس شورا تذکر دادند.

تذکر اعضای شورا به محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، لحظاتی جلسه شورا ی شهر تهران را به تشنج کشید.

اعضای شورای شهر معتقد بودند که در پی عدم حضور علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و حضور معاون وی، شأن شورا رعایت نشده است .

هاشمی گفت: ایشان یک ساعت در صحن شورا معطل شدند و شان میزبانی حکم می کرد که صحبت کنند .

وی گفت: شان شورا این است که اعضا با تاخیر در صحن حاضر نشوند و جلسات به موقع شروع شود ‌.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟