قاچاقچی مواد مخدر در دام پلیس فرودگاه شیراز

به گزارش رکنا، سردار "حسن مهری" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه مشهد در ادامه روند شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر، با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی فردی سابقه دار شدند که قصد توزیع مواد مخدر در شهر شیراز را داشت.

وی افزود: برابر اطلاعات به دست آمده توسط پلیس فرودگاه مشهد و هماهنگی با پلیس فرودگاه شیراز برای انجام عملیات مشترک، اکیپی از ماموران مجرب و زبده پلیس فرودگاه پس از اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، فرد مورد نظر دستگیر و در بازجویی مشخص شد متهم صاحب یک دستگاه خودروی سواری است که برای عدم حساسیت دیگران و امنیت بیشتر در پارکینگ عمومی در شیراز آن را پارک کرده است.

کشف 22 کیلوگرم تریاک در مشهد

سردار مهری تصریح کرد: پس از مشخص شدن پارکینگ عمومی و شناسایی خودرو، طی بازرسی دقیق از آن ۲۲ کیلوگرم تریاک که به صورت بسیار پیچیده در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور خاطرنشان کرد: برای متهم دستگیر شده پرونده قضائی تشکیل و همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل مرجع قضائی شد.

 سردار مهری در خاتمه با قدردانی از همگرایی خوب بین پلیس فرودگاه های کشور در مقابله با ناهنجاری ها گفت: افراد فرصت طلب و قانون شکنان بدانند با هوشیاری، دقت نظر و برخورد قاطعانه پلیس فرودگاه های کشور هیچ فرد خلافکاری فرصت انجام اعمال تبهکارانه در فرودگاه های کشور را نخواهد داشت .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟