اسامی 5 زن و 4 مرد از مصدومان انفجار تجریش + فیلم
حجم ویدیو: 3.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

به گزارش رکنا،  مصدومان حادثه دیشب به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.

انفجارهای تجریش در یکی از طبقه های منفی کلینک درمانی ( سینا اطهر) رخ داد . 13 نفر در این حادثه جانباختند که 6 نفر آنها در اتاق عمل بودند. ماموران آتش نشانی بلافاصله با اطلاع از وقوع این حادثه خود را به محل آتش سوزی رساندند .

اسامی مجروحان کلینیک تجریش

انفجار و آتش سوزی در شمال تهران تجریش /آتش در طبقات منفی کلینیک

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در گفت و گو با رکنا اعلام کرد : طی ساعت گذشته وقوع آتش سوزی و انفجار در یک کلینیک درمانی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله نیرو های آتش نشانی به محل واقع در خیابان شریعتی قبل از قدس اعزام شدند.

وی ادامه داد : این حریق و انفجار در یکی از طبقه های منفی این کلینیک درمانی رخ داده است.

رئیس مرکز اورژانس تهران نیز در خصوص جزئیات این خبر گفت : انفجار تجریش در یک کلینیک درمانی در پایین تر از میدان قدس به وقوع پیوسته است.

وی خبر داد : این حادثه احتمالاً به دنبال انفجار کپسول گاز بوده و ۳ مصدوم بر جای گذاشته است.

تحقیقات کارآگاهان پلیس برای شناسایی علت انفجار / 19 نفر سوختند

سردار حمید هداوند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که از دقایق اولیه حادثه با حضور در محل حادثه بیمارستان سینا با اشاره به اینکه توسط کارشناسان آتش نشانی و کارآگاهان پلیس علت وقوع حادثه در دست بررسی است، عنوان داشت :به محض وقوع حادثه عوامل پلیس راهور و پلیس پیشگیری و یگان امداد در محل حضور یافته و اقدامات لازم را در حوزه های ترافیکی، انتظامی بعمل آوردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آتش اطفا و اوضاع تحت کنترل است، گفت: در بررسی های اولیه انفجار تجریش علت وقوع حادثه را نشت گاز و اتصالی کابل برق اعلام کرده اند .

حضور شهردار تهران در محل حادثه کلینیک سینا اطهر تجریش

پیروز حناچی در حالی وارد صحنه انفجار شد که رئیس آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت و شهردار تهران با حضور در صحنه حادثه دستورات لازم برای عملیات نجات ، تحقیقات در خصوص علت وقوع حادثه را صادر کرد .

شهردار تهران دقایقی در صحنه مانده و در گفت و گو با آتشنشانان به بررسی حادثه پرداخت.

حریرچی درباره انفجار در بیمارستان تجریش چه گفت؟

ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت نیز با حاضر شدن در محل حادثه به جزئیاتی از آن پرداخت. به گفته او 25 نفر در این حادثه آتش سوزی حضور داشتند و به ساختمان های اطراف هم سرایت کرد. پرسنل آتشنشانی با فداکاری خود کپسول های اکسیژن را از محل حادثه خارج ساختند. محل حادثه یک مرکز تصویربرداری بود و در یک واحد آن هم کلینیک دندانپزشکی دایر بود.

محل حادثه: شریعتی/پایین ترازمیدان قدس/کوچه ماهروزاده/درمانگاه سینا اطهر

نوع حادثه: انفجار و حریق در درمانگاه

تاریخ: 1399/4/10

زمان: 20:56

کل مصدومین و فوتی: 42

مصدومین اعزامی: 9

درمان درمحل : 15

فوتی: 19 ( یکنفر در بیمارستان )

آمبولانس: 16

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582014 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟