سرنوشت پرونده سارقان حرفه ای در شیراز

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند 4 نفره سارقان حرفه ای با 30 فقره سرقت اماکن و مغازه و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ "کاووس حبیبی" گفت: در پی افزایش سرقت‌های مغازه و اماکن خصوصی در برخی از مناطق شهر شیراز، تیم ویژه ای از ماموران پلیس تشکیل و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بازداشت 4 سارق حرفه ای در شیراز

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند، اعضای باند 4 نفره سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ "حبیبی" با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به 30 فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی اعتراف کردند، گفت: تا کنون تعدادی از شکات شناسایی و اموال مسروقه تحویل آنان شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل موتور جوش ، قطعات خودرو، دوربین نقشه برداری ، برنج ، حبوبات، پیکور و فرش کشف شده است، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟