مرگ تلخ 6 نفر در تصادف جاده کرمانشاه

به گزارش رکنا، رییس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع پنج سانحه منجر به فوت طی ۲۴ ساعت اخیر در جاده‌های استان خبر داد و گفت: در نتیجه این سوانح ۶ نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر هم مصدوم شدند.

سرهنگ «محمد حیدری» روز پنجشنبه اظهارداشت: در سانحه نخست یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که از مریوان عازم پاوه بود حوالی گردنه دالانی شهر نودشه واژگون و به داخل دره سقوط کرد.

وی افزود: بر اثر این حادثه ۲ سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند و راننده نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه علت وقوع این حادثه مرگبار بوده است.

6 کشته در تصادفات جاده ای کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: در حادثه دیگر یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین که زوج جوانی بودند در مسیر اکبرآباد به سرمست کنگاور واژگون شد که به دنبال آن مرد جوان فوت و همسرش نیز زخمی و راهی بیمارستان شد.

وی گفت: همچنین یک دستگاه موتورسیکلت نیز در دهستان قلعه شاهین سرپل ذهاب از مسیر منحرف و واژگون شد که راکب آن به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ حیدری افزود: در سانحه فوتی چهارم زن جوان ۳۱ ساله ای که سوار بر یک دستگاه تندر ال۹۰ بود به علت سرعت زیاد در جاده روستای سمنگان علیا واقع در شهرستان صحنه از جاده منحرف و واژگون شد که وی پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: حادثه فوتی آخر نیز در کرمانشاه روبروی کارخانه کاشی سازی بیستون رخ داد که یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با عابر پیاده ای که مردی حدود ۴۵ ساله بود برخورد و باعث مرگ وی شد.

وی در پایان رانندگان را به رعایت قانون و پرهیز از سرعت و شتاب بی مورد دعوت کرد و گفت: گاهی یک لحظه به مبالاتی و احساس اعتماد به نفس کاذب حوادث مرگبار و غیرقابل جبرانی ایجاد می کند که خوب است از آنها پرهیز کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 580235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟