مرد بیدگلی ناگهان خشک شد

به گزارش رکنا، سرپرست اورژانس ۱۱۵ آران و بیدگل گفت: فردی که هنگام سرویس آبسردکن برقی دچار حادثه شده بود، در اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داد.

مصطفی قربانی روز جمعه اظهارداشت: در پی تماس مردمی حدود ساعت ۱۱ امروز با مرکز اورژانس آران و بیدگل مبنی بر حادثه برق‌گرفتگی در منطقه فیض‌آباد، یک دستگاه آمبولانس همراه با تیم تکنسین پزشکی از مرکز ۱۱۵ نوش‌آباد به محل اعزام شدند.

برق گرفتگی جان مرد آران و بیدگلی را گرفت

وی بیان کرد: مرد ۶۰ ساله آران و بیدگلی هنگام سرویس آبسردکن برقی در زیارتگاه فیض‌آباد دچار برق‌گرفتگی شده بود که با وجود تلاش نیروهای درمان، فرد آسیب‌دیده بر اثر برق‌گرفتگی شدید جان خود را از دست داد.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ آران و بیدگل اضافه کرد: فرد دیگر حاضر در محل حادثه هم، هنگام رهاسازی فرد فوت شده از برق‌گرفتگی، دچار مصدومیت شده بود که پس از اقدام‌های اولیه به بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل اعزام شد.

وی یادآور شد: برق‌گرفتگی از حادثه‌های شایعی است که آمار آن به تدریج در این سال‌ها همگام با صنعتی شدن افزایش یافته است و افراد زیادی به علت رعایت نکردن مسایل ایمنی هنگام دست زدن به لوازم برقی و خانگی دچار آسیب شدند.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟