پشت پرده مرگ یک زندانی به خاطر کتک خوردن در سقز

به گزارش رکنا، محمدجباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در گفتگو با خبرنگاران با تکذیب ادعای کشته شدن یک نفر در زندان سقز بر اثر ضرب و شتم ماموران نیروی انتظامی در این مورد گفت: فردی به اتهام سرقت، شاکی خصوصی داشت و به همین منظور قرار وثیقه یکصد میلیون تومانی برای او در نظر گرفته شد که نتوانست آن را تامین کند لذا از سوی شعبه اول دادیاری به زندان معرفی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان بیان کرد: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی زندان این فرد پس از معرفی و قبل از ورود مورد آزمایش ویروس کرونا قرار می‌گیرد و در قرنطینه قرار میگیرد و با توجه به مثبت بودن آزمایش بلافاصله به بیمارستان معرفی می‌شود و وی اصلا وارد بند زندانیان نمیشود.

تکذیب ادعای مرگ یک زندانی بر اثر ضرب و شتم در سقز

جباری با اعلام اینکه پس از بستری در بیمارستان و انجام معاینات مشخص می‌شود فرد مورد اشاره علاوه بر داشتن علائم کرونا، از ناراحتی قلبی هم رنج می‌برد؛ علت فوت وی را ایست قلبی در بیمارستان عنوان کرد.

او در پایان افزود: بر اساس گزارش پزشکی قانونی هیچ گونه آثار ضرب و شتمی در شخص مورد نظر وجود نداشته و تنها علت مرگ وی ایست قلبی ذکر شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟