بلای هولناک سر فاطیما زن 45 ساله / او تکه تکه شده بود + فیلم دلخراش و جزئیات
حجم ویدیو: 6.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک خارج کردن بدن یک زن محلی اندونزیایی از شکم کروکدیل را به تصویر می‌کشد. این زن محلی ۴۵ ساله که نامش «فاطیما» اعلام شده مشغول ماهیگیری بود که بر اثر حمله این کروکدیل به زیر آب کشیده و توسط این حیوان خورده شد. این اتفاق جمعه شب گذشته و در کنار رودخانه‌ای در «کالیمانتان شمالی» اندونزی رخ داد.

لحظه وحشتناک خارج کردن زن محلی از شکم کروکدیل!

ساکنان محلی با شنیدن صدای فریاد این زن بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند و با صحنه قرار گرفتن بدن این زن میان آرواره‌های این حیوان و سپس فروبردن آن به زیر آب مواجه شدند. این کروکدیل که نزیدک ۶ متر طول داشت روز بعد از حادثه توسط ساکنان محلی خشمگین شناسایی و با شلیک گلوله پلیس کشته شد.

در ویدئویی که توسط یکی از ساکنان محلی و با تلفن همراه تهیه شده لحظه بریدن شکم کروکدیل و خارج کردن قسمتی از بدن این زن از داخل شکم این حیوان را نشان می‌دهد. سر بریده شده فاطیما و قسمت‌هایی از بدن او نیز در اطراف محل حادثه پیدا شد. «امیرالدین»، رئیس اداره ملی جستجو و نجات در این باره گفت: «پلیس ابتدا به این کروکدیل شلیک کرد و سپس شکم این حیوان با انتقال آن به خشکی توسط ساکنان محلی بریده شد. قسمت‌هایی از بدن قربانی در شکم کروکدیل پیدا شد. ما همواره به ساکنان حریم رودخانه‌ها در مورد حملات این حیوانات مرگبار و وقوع اتفاقات مشابه هشدار داده ایم.»

کروکدیل زن جوان را خورد

عده‌ای از شاهدان عینی گفتند این زن توسط یک کروکدیل غول پیکر و هنگامی که در حال ریختن غذا به داخل آب رودخانه بوده مورد حمله قرار گرفته است.

گفتنی است؛ سربریده شده این زن و قسمت‌های دیگر بدن او به خانواده اش تحویل داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 577611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟