مزاحمت های اینستاگرامی دانشجوی کرمانی برای همکلاسی اش!

به گزارش رکنا ، سرهنگ امین یادگارنژاد رئیس پلیس فتا کرمان در تشریح این خبر گفت: دانشجوی خانمی با مراجعه به پلیس فتا اعلام داشت که شخصی ناشناس مدتی است که به صورت شبانه روزی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام برای وی ایجاد مزاحمت می کند و با ارسال مطالب غیر اخلاقی و... آرامش زندگی اش را بر هم زده است .

این مقام انتظامی در ادامه اعلام داشت: پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و پس از اقدامات فنی مشخص شد شخصی که اقدام به این امر نموده از هم دانشگاهیان شاکی می باشد.

پرونده برای متهم تشکیل شد

یادگارنژاد ادامه داد: پس از شناسایی متهم و طی هماهنگی قضایی وی به این پلیس احضار و پس از مواجه با قراین و شواهد به جرم خود معترف و از این موضوع احساس ندامت نمود ، که در این رابطه پرونده تکمیل و به مرجع قضایی ارسال شد .

وی افزود: یکی از جرائم فضای مجازی ایجاد مزاحمت برای افراد حقیقی و حقوقی می باشد و متهمین فضای مجازی به گمان اینکه هیچگاه شناسایی نمی شوند اقدام به ارتکاب جرم در این فضا می کنند .

وی در پایان از شهروندان خواست در فضای مجازی در صورت مواجه با هر گونه موردی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی و یا از طریق شماره تلفن 03421824603 با پلیس فتا ارتباط برقرار کنند . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟