دردسر کرونایی چاق ترین مرد چین + فیلم
حجم ویدیو: 9.53M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28

به گزارش رکنا، یک مرد چاق چینی که به علت قرنطینه ناشی از کرونا مجبور به ماندن در خانه شده بود به دردسری بزرگتر افتاد. «ژائو» هنگامی که در ماه ژانویه قرنطینه شهر «ووهان» آغاز شده بود ۳۹۲ پوند داشت. او که در یک کافی نت کار می‌کرد و بیشتر وقت خود را روی صندلی می‌نشست در اواخر ژانویه و پس از قرنطینه ووهان مجبور شد در خانه بماند.

ژائو طی پنج ماه قرنطینه ۲۲۴ پوند اضافه وزن پیدا کرد. پس از آنکه وضعیت جسمانی این جوان ۲۶ ساله اوایل این ماه به علت اضافه وزن زیاد به خطر افتاد با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

این مرد جوان که اکنون ۶۱۶ پوند وزن دارد گفته می‌شود سنگین‌ترین فرد در شهر ووهان چین به شمار می‌رود. در تصاویری جدیدی که از ژائو منتشر شده است او را روی تخت بیمارستان «ژونگ نان» ووهان نشان می‌دهد. او در تاریخ ۱ ژوئن در این بیمارستان بستری شده بود. بنا به اعلام پزشکان بیمارستان این جوان بار‌ها و اط طرق مختلف تلاش کرده بود که وزن خود را کاهش دهد. اما اواخر سال گذشت بود که وزن او به ۳۹۲ پوند رسید. او نیز به همراه ۱۱ میلیون شهروند ووهانی به قرنطینه رفت و این قرنطینه تا تاریخ ۸ آوریل ادامه داشت. او طی این مدت هرگز بیرون از خانه نرفته بود و تمام وقتش را به استراحت می‌پرداخت. عدم تحرک و استراحت مطلق موجب شد تا ژائو ۲۲۴ پوند اضافه وزن پیدا کند.

گفتنی است؛ قرار است این مرد جوان چینی به زودی تحت عمل جراحی قرار گرفته و به منظور کمک به کاهش وزن او قسمتی از معده اش برداشته شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟