نزاع ۶ هزار نفر در آذربایجان شرقی

به گزارش رکنا، صفایی فرد مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: ۶ هزار و ۳۲۱ نفر درطی دو ماهه اول امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی مراجعه کردند.

او افزود: ۶ هزار و ۳۲۱ نفر درطی دو ماهه اول امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعان نزاع ۶ هزار و ۳۶۵ نفر بود، حدود یک درصد کاهش یافته است.

صفایی فرد گفت: از کل مراجعان نزاع در طی این مدت یکهزار و ۵۲۳ نفر زن و ۴ هزار و ۷۹۸ نفر مرد بودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هر کدام به ترتیب حدود ۱۱ درصد کاهش و ۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

افزایش 5 در صدی آمار نزاع در آذربایجان شرقی

او افزود: در اردیبهشت امسال نیز آمار مراجعان نزاع با ۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۳ هزار و ۶۱۳ نفر رسیده است که از این تعداد ۲ هزار و ۷۲۷ نفر مرد و ۸۸۶ نفر زن بوده اند.

کل مراجعین مدعی صدمات نزاع در سال ۹۸ به ادارات پزشکی قانونی استان برابر با ۳۶ هزار و ۸۶۶ نفر بود که از این تعداد ۲۶ هزار و ۸۷۹ نفر مرد و ۹ هزار و ۹۸۷ نفر زن بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟