بازداشت  سارقان 6 میلیاردی خانه های تهران / 3 مرد با 206 فرار کردند

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری"  گفت : بیست و سوم آبان ماه سال گذشته از طریق سامانه فوریت های پلیسی گزارش یک فقره سد معبر توسط یک دستگاه خودروی 206 به ماموران کلانتری اطلاع داده می شود و واحد گشت کلانتری 141 شهرک گلستان در زمان کوتاهی خود را به محل رساندند.

وی بیان داشت: با حضور ماموران در محل در همان لحظه 3 مرد میانسال از یک منزل خارج شده و زمانی که می خواستند سوار خودروی 206 شوند با دیدن پلیس از محل فرار می کنند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: ماموران گشت کلانتری شهرک گلستان پلاک انتظامی خودرو را استعلام که در استعلام گرفته شده مشخص شد که پلاک با خودرو تطابق ندارد و پلاک انتظامی سرقتی می باشد.

سرهنگ اختیاری تصریح کرد: ماموران کلانتری در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، خودروی 206 را بررسی و در داخل خودرو تعدادی آلات و ادوات سرقت، مقداری طلاجات و پلاک اصلی خودرو را کشف و پرونده برای رسیدگی های تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

3 سارق میلیاردی خانه های تهران در دام پلیس

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی افزود : کارآگاهان پایگاه دوم با حضور در محل سرقت و تحقیقات میدانی موفق شدند تصویر واضحی از 2 تن از سارقان را به نام های "علی" و "میثم" را به دست آورند و مشخص شد که هر دو متهم از جمله سارقان منزل سابقه دار می باشند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهمان در هشتگرد شناسایی شد، بیان داشت : با دستور قضایی، هر دو متهم در یک عملیات پلیسی یازدهم خرداد ماه امسال دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی طلا، ادوات سرقت و تجهیزات نظامی و یک دستگاه خودرو سمند و یک پژو پرشیا مجهز به سیستم دودزا و پخش میخ سپر از متهمان کشف شد.

متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن قبول بزه سرقت به کارآگاهان گفتند : نقشه های سرقت را "سلمان" که سرکرده باند بوده می کشیده و اکنون نیز به شهرهای شمالی کشور گریخته است. خودرو را به سیستم های دودزا و ... مجهز کرده بودیم تا زمانی که پلیس به تعقیبمان پرداخت، بتوانیم از محل متواری شویم.

سرهنگ اختیاری با بیان اینکه با تلاش بی وقفه کارآگاهان و با هماهنگی قضائی" سلمان" در عملیات دیگری دستگیر تا کنون به 8 فقره سرقت منزل اعتراف کرده است، افزود: متهمان اعتراف کردند از فروش اموال سرقتی در مجموع 6 میلیارد ریال به دست آورده ایم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان به سرقت از منازل شهروندان در محدوده شمال و غرب تهران متهمان در اختیار پایگاه دوم قرار دارند و شهروندان که در این مناطق از منزل شان سرقت شده است می تواند برای ادامه پیگیری پرونده شان به ر پایگاه دوم پلیس آگاهی مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟